HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Puasa Pertama bersama baby
I'm back - happy melihat aksi si kecil
I Can live without a Man
Sayang Mereka Yang Teristimewa
Selamat Hari Mama
Tak Balik Mengundi
Just For my Husband
Dinner Art Management UNIMAS 2012/2013
Bila Kepercayaan Dipersoal
Isteri Separuh Masa

advertisment


Title: Wall makeover by Na
written on Friday 19 July 2013 @ 14:12 ✈{ 1 comments }



(KLIK BANNER UTK JOIN YA)

Selamat tengah hari, ni Niza nak join lagi satu contest. Ingatkan tarikh dah due, tapi empunya blog dtg komen kat peti komen Niza, "beliau ckp due date ialah esok"...so boleh la join contest ni ^^


Antara syarat yang dikenakan oleh blogger @ penganjur ialah:

1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini.
2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini
3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang. 
4. Buat 1 entry di blog masing-masing, attachkan sekali design yang korang dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat ini, " Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."


Niza memilih gambar ini






Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana saya ingin memberikan hadiah buat ibu tersayang. Meskipun saya tidak lagi tinggal bersama ibu, kerana kini tinggal bersama suami, namun saya ingin memberikan kepuasan kepada ibu saya. Beliau sangat gemar menghiasi rumah, lebih-lebih lagi lebaran kian terasa. Sesuai dengan keadaan rumah yang sederhana dan agak gelap pada waktu pagi, saya memilih warna hijau lembut untuk dinding agar tidak kelihatan gelap dan sejuk. Pemilihan warna ini juga membuatkan ruang akan menjadi kelihatan luas.
Sungguhpun tidak akan mendapat hadiah lumayan untuk kontest ini, saya tetap ingin mencuba nasip untuk mendapatkan saguhati kerana saya dan ibu menetap di Sabah. Terima kasih kepada nadiafarida.com kerana berbesar hati ingin manaja hadiah sebesar ini untuk para blogger. 

Selamat menyambuat bulan Ramadhan al-Mubarak dan Lebaran yang bakal menjelang





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !