HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Just For my Husband
Dinner Art Management UNIMAS 2012/2013
Bila Kepercayaan Dipersoal
Isteri Separuh Masa
I HATE STALKER
Kehidupan
Finally...Mid Term in The end
Saya Mengidam Lagi???
Sekejap je Masa Berlalu...KAN???
I'M NOT SINGLE

advertisment


Title: Tak Balik Mengundi
written on Saturday 4 May 2013 @ 09:10 ✈{ 0 comments }


I wish you here were | via Tumblr

Sibuknya rakyat Malaysia hari ni kan.. ye la, esok kan hari bersejah bagi negara kita (Election day) semoga kita diberi petunjuk agar memilih dengan tepat sapa pemerintah yang layak untuk memerintah Malaysia selepas ni.

Tapi rasa kecewa gak la, Niza tak dapat balik untuk mengundi. Tak ade tiket untuk balik. Dengar cite, student yang berasal dari semenanjung Malaysia yg study kat sabah and sarawak dapat tiket free... Betul ke?? Ntah la kan.. kita tak tahu betul ke idak..

Hope muda mudi  yang turun mengundi tu undi yang baik-baik..pilih betul2 ok.. saya tak menyokong sesape, saya sokong kerajaan yang memerintah pada masa akan datang. That's fear rite??

 BTW, today Niza ada program kat Kampung Buntal,Sarawak. tak tau area mane. Sebab tak penah pegi lagi. Dengan asignment yang belambak boleh plak kan pegi buat program..huuuuu... Tak ape la, cuti study week around the corner. Sabar je la, lagi pun tak lame lg nak balik

(Tumblr)

semoga anda bergembira pada hari sabtu yang indah ini :)
ingat, bendera biru ke, bendera hijau ke,bendera roket ke, bendera bulan ke... kita tetap di bawah bendera 1 Malaysia..




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !