HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Selamat Hari Mama
Tak Balik Mengundi
Just For my Husband
Dinner Art Management UNIMAS 2012/2013
Bila Kepercayaan Dipersoal
Isteri Separuh Masa
I HATE STALKER
Kehidupan
Finally...Mid Term in The end
Saya Mengidam Lagi???

advertisment


Title: Sayang Mereka Yang Teristimewa
written on Saturday 25 May 2013 @ 23:04 ✈{ 1 comments }

Lama rayanya tidak bersua di Blog ni. Hari ni....malam ni... nak bercerita tentang pengalaman manis bersama mereka yang teristimewa.

Bertempat di De'Resort Family-Pasir panjang (Sarawak), 16,17 dan 18 Mei yang lepas telah berlangsungnya Perkhemahan Salam Kembara anjuran Yayasan Salam Malaysia. Program ini diatur bersama pihak SMK BT.LINTANG. Program ini diatur untuk memberikan perasaan bahagia kepada adik-adik yang teristimewa (OKU-penglihatan)

saya bersama dengan mimi,mira,una dan kak ana dengan hati yang ingin mengikuti program ini telah berjaya mengharungi program ini dengan jayanya. Kami amat gembira kerana dapat menghabiskan masa bersama adik-adik teristimewa.


Bagi Niza, mereka cukup istimewa... Nak tahu kenapa?
* salah satu ialah, mereka ada instinct yang cukup istimewa. Dengan hanya memanggil nama sahaja, mereka akan pergi kearah suara yang memanggil, meskipun mereka tak dapat melihat. Bila melihat keadaan ini, timbul perasaan sebak. 


*Lagi satu, mereka amat menghargai sahabat mereka. Meskipun baru seminggu berlalu, my lil sweet sis Dayangku Aisyah dah msg, tanya khabar,bila nak datang smk bt lintang. See, tulusnya hati mereka dalam berkawan. Tapi kita yang celik ni. mcm tu ka? Tepuk dada, tanya selera.


*Mereka juga bergaul tanpa mengira agama dan bangsa. Seperti gurauan itu telah merapatkan hubungan antara mereka. Tiada percanggahan pendapat antara mereka.  I see them, and I know.


* Adik-adik istimewa ni juga saling membantu antara satu sama lain. saya cukup terharu, bagaimana mereka yang juga kekurangan itu dapat membantu rakannya yang lain. Tulus sangat persahabatan mereka. Celiknya hati mereka meskipun tidak dapat melihat.



Dear Readers... ambil la iktibar cerita ini sebagai suatu pengajaran. Buat lil sis n bro kat smk bt.lintang (aisyah,sandra,ikmal dan yang lain-lain) semoga anda berjaya dalam setiap apa yang anda lakukan. 
semoga bertemu lagi ya adik-adik..i will miss you.




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !