HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Bila Kepercayaan Dipersoal
Isteri Separuh Masa
I HATE STALKER
Kehidupan
Finally...Mid Term in The end
Saya Mengidam Lagi???
Sekejap je Masa Berlalu...KAN???
I'M NOT SINGLE
demam RUNNINGMAN
Doa penenang Hati

advertisment


Title: Dinner Art Management UNIMAS 2012/2013
written on Thursday 2 May 2013 @ 17:49 ✈{ 0 comments }

30 April yang lepas telah diadakan makan malam Jabatan Seni Liberal (JASLI) UNIMAS 2012/2013 yang bertempat di DeTAR Putra. Majlis bermula pada pukul 7.30 dan berakhir pada 11.00 malam.

Majlis makan malam ini dikelolakan oleh pelajar-pelajar tahun satu (Art Management) yang bertujuan untuk meraikan Pelajar Tahun Akhir (PTA). Semoga mereka gembira kerana diraikan dengan suasana yang cukup meriah pada malam tersebut.



Pic ni ambil before attend the dinner. Kat Kolej Allamanda. Bersiap bagai nak rak, lastly...ni la hasilnya yang simple... huhu, bak kata coursemate "Biarlah tak lawa, janji dapat makan" hahah...poyo je ayat leyla.. (leyla is my bestfriend tau) 


Haaaa.... yang pakai baju kuning langsat ni la Leyla.. kecik molek je orangnya... Sebelah tu pula Habibah. Just call her Kak Bi. Comel tau orangnya.. Leyla orang Sarawakian and Kak Bie asal Kelate. Mek Kelate gitewww... :)


Hidangan pertama malam tu yang ni la.. Kuah kacang,Satay ayam,satay daging and lontong. Memang la sedap, tapi nak makan banyak tu punya susah. Ye la, kan ade yang t'pelanting satay tu. Keras kut. Huuu...sabar je la.


Mushroom Soup... yang di absolutely sedap. Niza memang suka. Rasa lemak-lemak manis tu memang sesuai sangat. Ye la, dinner kan..


Yang ni.... Hmmmm...ntah ape name tak ingat. Tapi rasanya ni makanan ala India kut. Liat sikit la nak makan. ambik je letak kat pinggan tapi makan tak habis. kan dah membazir. duit...duit...


Haaaa....sempat lagi Leyla nak snap snap kan. By the way, Leyla memang nampak cute malam tu :) 

Haaa... yang ni pun coursemate, kira BF gak la..yang tudung kuning tu nama dia Siti Maryam, tapi biasa panggil dia Siti je. and sebelah tu nama dia Eja.


ok fineee..... kat toilet sempat kan nak snap lagi...haha, ye la..bila lagi nak snap, nasip toilet kat dalam ni macam toilet kat hotel 5 STARS...bersih tau, bagi sesape yang belum masuk toilet DeTAR PUTRA UNIMAS lagi, silalah datang ke UNIMAS.. hihi, 


Semasa beberapa acara dijalankan, lampu di dalam dewan banquet telah dimalapkan sedikit menyebabkan suasana menjadi sedikit romantik...romantik gitewww...huhu. ye la..lampu ni bukan lampu sembarang tau Candelier (ntah betul ke tak spelling tu) hihi...


Seyes je kan..Hihi..



Ni dah pukul berapa sampai rumah baru nak snap lawa-lawa. Apa boleh buat, kat umah ni je ade photographer yang pro..haha...credit to my housemate 


The Cutest one :)



Bahagian pemeriksaan tiket masuk bagi tetamu yang hadir pada malam tersebut.

Tiket,Tatacara program dan juga cenderahati. Terima kasih buat mereka yang telah menjayakan JASLI AM UNIMAS 2012/2013.. semoga anda berjaya untuk menguruskan acara-acara yang lain pada masa yang akan datang. Credit to AM STUDENTS Dec 2012 INTAKE.

Secara keseluruhan, persediaan yang dilakukan amatlah teliti. semasa para tetamu ingin memasuki dewan banquet, mereka diiringi dengan penyambut tetamu. Tetamu juga diberi peluang untuk sesi fotografi pada prop yang telah disediakan.

Semasa di dalam dewan pula, pelayan tamu pula menunjukkan tempat duduk untuk para tetamu yang datang. Mereka melayan tetamu dengan begitu sopan sekali. Seterusnya, bagi aspek pelayan bagi makanan, mereka memberikan kepuasan dalam aspek layanan makanan. Sebab apa saya berkata seperti itu, kerana mereka sentiasa "top up" the food...haha,

Seriously, dinner yang dianjurkan ini juga merupakan suatu "Assignment 2" yang perlu dihantar pada 10 mei. Kritikan pada malam tersebut akan menyentuh mengenai aspek pengurusan sepanjang majlis berlangsung.




So,that's all..thank you for read...




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !