HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Isteri Separuh Masa
I HATE STALKER
Kehidupan
Finally...Mid Term in The end
Saya Mengidam Lagi???
Sekejap je Masa Berlalu...KAN???
I'M NOT SINGLE
demam RUNNINGMAN
Doa penenang Hati
Selamatkan Keluarga ku...:( di Sabah

advertisment


Title: Bila Kepercayaan Dipersoal
written on Wednesday 1 May 2013 @ 23:20 ✈{ 0 comments }


Believe | via Tumblr

Dalam kita hidup berpasangan, bukan kah kepercayaan tu penting??? Bukan kah kepercayaan tu menjadi tunjang kepada sebuah perhubungan. Pasangan takkan mengkhianati anda jika anda memberikan kepercayaan tersebut. Ya, memang susah nak percaya seseorang tu bila dia dah pernah mengkhianati kita kan, tapi pls....beri peluang, kenapa mesti nak bertikam lidah tentang hal yang remeh temeh.

Kalau pun dah tak boleh percaya dengan pasangan anda tu, lepas kan lah. Let her/him go. Jangan seksa perasaan mereka dan perasaan sendiri. We must go on in this life. Bukan selama-lamanya nak hidup di takuk yang lama. kehidupan perlu diteruskan.

Ingat, secantik manapun kita merancang, rencana yang diatur oleh Allah S.W.T tu lebih indah daripada segala-gala perancangan. Jangan pernah bermimpi untuk mengatasinya. Kita ni hanya manusia biasa, sedarlah bahawa,pasangan kita tu bukannya hak mutlak kita even di dunia ini.

the last song | Tumblr

Yess, buat girl-girl yang kat lua tu... Walau apa pun yang terjadi kat diri kita, just stay strong even you have a big..big problem ya. Kita wanita, memang telah diciptakan lemah. Tapi janganlah ditunjukkan lagi kelemahan itu. Air mata tu la kelemahan perempuan.

Bagi yang sudah berkahwin... memang perlu meletakkan syak wasangka itu terhadap pasangan kita. Tapi jangan terlalu bersyak. Takut akan menimbulkan kekusutan nanti. Jadilah seorang yang cool dalam apa jua keadaan. Kita ada jalan penyelesaian sendiri utk tiap apa yang berlaku kan. Tapi kenapa perlu nak  suh orang lain masuk campur dalam hal rumah tangga. MANIS KE MACAM TU!!! 





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !