HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

I'm back - happy melihat aksi si kecil
I Can live without a Man
Sayang Mereka Yang Teristimewa
Selamat Hari Mama
Tak Balik Mengundi
Just For my Husband
Dinner Art Management UNIMAS 2012/2013
Bila Kepercayaan Dipersoal
Isteri Separuh Masa
I HATE STALKER

advertisment


Title: Puasa Pertama bersama baby
written on Friday 19 July 2013 @ 10:07 ✈{ 0 comments }


(14) Facebook

Alhamdulillah, hari ni dah masuk hari ke-10 kita berpuasa dalam bulan Ramadhan ini. Semoga semuanya masih bersemangat untuk mengerjakannya sehingga ke penghujungnya. Amin.

Buat pertama kalinya, pada tahun ini berpuasa ditemani gelagat anak tersayang yang usianya mencecah 9 bulan. Letih memang letih, tapi kena bersabar la jawabnya. Mana tak nya, mama dia ni nak buai pun dia tak nak. -_-.  Tapi dengan auntie dia yang CANTIK tu, dia nak.  Pening....

Tengah syok menaip ni, sebab baby dhia dah tido, puas pujuk dia tido. Then dengar lagu kat Hp, tetido jugak ^^ 

Tahun lepas, Niza dapat puasa 7 hari je..hee, tak larat sebab cepat sangat letih. Dah la, fav food pun tak tertelan sebab loya. Masakan mama pulak tu. 

Bila puasa tak full, nak sambut raya pun macam tak best je.. Tapi,insyaallah tahun ni, ada semangat sikit, walaupun ada perkara yang terlindung disebalik kedukaan. Cewaahhhhhh....

Harapan Niza, buat semua pembaca agar sentiasa memanfaatkan bulan yang penuh barakah ini dengan baik. agar kita tidak terlepas manfaat di bulan yang penuh barakah ini. 




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !