HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Hadiah "wanita seluruh dunia"...bukan sekadar VALE...
DEBARAN AJL 26
Penyakit kencing TIKUS???
Kenapa Ramai Tak Suka K-POP!!!
Tips Belajar Cara "NAJ"
Kenapa KUALA LUMPUR???
Winner : Segmen Adore Your Arts Part I
Keasyikan Taj Mahal
Jenis-Jenis FABRIK...
Download : Minilyric

advertisment


Title: Sebagai Seorang Yang Fames
written on Saturday 28 January 2012 @ 17:46 ✈{ 2 comments }


 Dunia hari ini tidak mengira usia, semuanya mengejar gelaran "fames". Perlu kerr??? Medium untuk dikenali ramai pulak begitu banyak sekali. Tidak kira sebagai penyanyi (nak masuk tv n popular mcm Datuk CT),tokoh koprat (nak jadi PM),wakil pelajar dan sebagainya. Tapi, petang yang hening ini, NAJ nak bercerita tentang "kefamousan" seorang blogger. Sekarang ni, ramai blogger-blogger muda yang kian melonjak namanya, di persada dunia blogger. Betul atau tidak,jangan di nafikan. Sebelum tu, nak minta maaf la yer ( entry ini ditulis bukan lah kerana dengki, tapi ingin mengingati sesama kita)


If+you+love+someone,+tell+them.+hearts+are+often+broken,+by+words+unspoken_large

 Setiap kali "Blogwalking" mane-mane jer, mesti nampak dia....yesss...banner dia ataupun tersenarai dalam bloglist. Perlu ke dia. Yess, memang perlu. Tapi, berbaloi ke bila blogger "famous amos" yang disanjung-sanjung itu SOMBONG!!! Tak berbaloi la kawan.... Sebagai yang famous amos ni, kene la penuhi kehendak peminat. Korang juga yang suh tempek banner kat sidebar and minta disenaraikan kat bloglist, tapi bila ada yang meminta pertolongan itu ini, tak boleh ke cakap "bagoh-bagoh" kawan??? Nasip la kita ni berada di alam maya sahaja. Kalau tak, meh aku cili kang mulut tu.






Sebagai blogger yang "famous amos", kene la jaga hati dan perasaan orang. Jangan nanti orang takkan pandang. Ingatlah, sebelum popular, kamu juga berada di bawah. Jadilah seorang yang boleh direspect. Sebab saya dah hilang respect kat sorang ni. Be a sweet blogger  





 Entry sekadar ingat-mengingati :) 



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !