HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Tips Belajar Cara "NAJ"
Kenapa KUALA LUMPUR???
Winner : Segmen Adore Your Arts Part I
Keasyikan Taj Mahal
Jenis-Jenis FABRIK...
Download : Minilyric
Oo mama, Aku mahu kAHWIN!!!
Freebies header part3
Freebies : Vintage background
Freebies :Floral Background (part2)

advertisment


Title: Kenapa Ramai Tak Suka K-POP!!!
written on Wednesday 25 January 2012 @ 11:49 ✈{ 5 comments }


First of all, entry pagi ni tak ade kena-mengena dengan isu-isu sensitiviti ok. Bagi peminat-peminat k-pop di luar sana, teruskan minat anda. Bagi yang tak meminatinya, diam-diam ok 

~ Biografia SUJU ~ | .


(super junior)


Stars walk the red carpet for the ’26th Golden Disk Awards’


(cn blue)

 
(beast)


Fenomena yang kian melanda negara kita dan kebanyakkan negara lain ialah "K-POP".Walaubagaimanapun, peminat yang ramai telah didominasi oleh wanita berbanding lelaki. Keadaan ini telah menyebabkan ramai lelaki di Malaysia memberikan pandangan negatif tentang k-pop. Apakah yang menyebabkan perkara ini berlaku?? Apakah impaknya kepada seseorang individu?? Jika kita perhatikan dan dengar di kaca televisyen,radio dan media massa lain, lagu-lagu juga telah didominasi dengan lagu k-pop.. Usah bercerita panjang, Meh NAJ berikan faktor-faktor penyebab mengapa lelaki dan segelintir wanita tidak atau kurang meminati k-POP...!!

Bahasa
Ramai yang mengatakan yang mereka tidak meminati k-pop kerana bahasa korea yang ntah ape-ape. Yes,memang bahasa korea kite tak faham, tapi belajar untuk bertutur dengan bahasa asing memberikan kelebihan kepada kita. Even korang cakap tak nak belajar bahasa asing,kalau korang dapat study kat korea ke,china ke,arab ke...conform kene study bahasa asing juga. Jangan merendahkan bahasa orang lain. okehh... (TAK BAIK UNTUK KESIHATAN)

Berpakaian seperti perempuan??
Betul ke??? Suke hati mak bapak diorang la nak pakai macam mane pun.. Yang Lady Gaga pakai ntah hape-hape tu korang tak nak plak komen.. Dah memang style orang korea  macam tu, bia la dorang... Pakai macam tu pun ramai juga yang minat kan..Lagi pun, tak semua yang pakai mcam perempuan,tak semua video ade yang berpakaian perempuan.!!Alert sikit kat situ sebelum cakap okehhh??



(ni salah satu filem kegemaran NAJ, nampak macam pondan ke diorang ni??? be aware ok)


Jeles??



For what??? ramai antara lelaki yang jeles dengan k-pop ni...Kenape?? NAJ tahu la k-popers ni handsome-handsome. kan...kan... bagi yang ade girlfriend, jangan la nak marah diorang, Even diorang minat dah tahap gaban, takkan dapat punyer artis k-pop tu melain kan k-popers ni ade kat Malaysia..hahaha... Perempuan ni minat sebab sweet tau, so...yang terasa boleh la study untuk jadi lelaki sweet ;)


Terlalu fanatik
Sudah tentu ade lelaki yang menyampah kan bila gf atau perempuan lain tengah tengok konsert k-pop menjerit sakan?? Biar la.. bukan selalu pun artis-artos k-pop ni mai MALAYSIA.. korang sepatutnya berbangga sebab artis luar negara sudi datang ke negara kita yang sedang membangun ni menagadakan konsert. 






(konsert ft.island Malaysia 2012)


*** Sampai disini dahulu pendapat ramai tentan K-pop, NAJ nak rehat, letih semalam tido lambat... tata, tinggalkan komen anda. Ingat entry ini tidak menyentuh soal sensitiviti.***



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !