HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Mini Giveaway #18
Alhamdullilah...Interview Latihan Jururawat insyaa...
Azam Tahun Baru
Family Tersayang
Indahnya Alam Rahim Part 2
Indahnya Alam Rahim (Part 1)
Wall makeover by Na
Puasa Pertama bersama baby
I'm back - happy melihat aksi si kecil
I Can live without a Man

advertisment


Title: i need a SAHABAT...
written on Tuesday, 8 October 2013 @ 10:40 ✈{ 1 comments }


👏

Sedih rasanya tak dapat berhari raya korban bersama keluarga TERSAYANG... Kalau tahun lepas niza beraya di hospital (bersalin). Tapi raya korban tahun ni beraya di UNIMAS 

Sedih sangat kerana terpaksa berjauhan dengan anak yang tersayang. Hari raya koerban yang harus berkorban. Tak ape la.. Sabar itu akan digantikan dengan nikmat kelak. Itu adalah janji -Nya buat hambanya yang bersabar.

Tapi itu bukan cerita disebalik entry kali ini. I wanna talking about FRIEND. 
Tanpa kawan siapalah kita kan??? Tapi niza ni may be dah terbiasa keseorangan. So may be i'm happy to be lonely. (sorry my english very2 poor) haahaa...


-
-
-
-
-
-
-
-
♥ | via Tumblr

Terkadang, bila keseorangan...macam nak pergi jauh-jauh je.. Ye la, tak ade sape-sape kat sisi ni.
Nak tanya pendapat anda la, bagi korang...Ape itu KAWAN&SAHABAT??
korang ade kawan yang macam mane? sahabat yang macam mane?

I need a true friend... bila senang, bila susah yang ade dengan Niza..tapi entah la, mungkin saya yang tak perlukan kawan or sahabat.

 Bila senang je kawan nak ade dengan Niza..Bila susah, sorang pun tak ade.. Tak perlu nak mention kat sini..Tak nak burukkan sesape..

Kadang-kadang, pergi mane pun seorang..tak berteman..

B2ST  | via Tumblr

Teringin juga nak bergelak ketawa macam diorang kat atas ni dengan kawan-kawan. Niza gelak macam orang gila je bila tengok RUNNINGMAN... (how sad i am...?)

"sahabat, kau sesungguhnya...temanku, dikala suka dan duka"
(thats a real friend that i want)





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day ! ♥ ♥