HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

The Scream or The Cry
1ST GA : CANDID PHOTO GIVEAWAY
Kaki Gossip???
Contest "Jom Tambah Geng Blogger"
Cute Scrollbar
Tutorial Like Button
Thailand????
Go To The Hell!!!
Freebies Top Button Cup Cake
Freebies Animated Header

advertisment


Title: Kejutan Istimewa
written on Thursday 19 January 2012 @ 10:19 ✈{ 0 comments }



 Berikan hadiah
Hadiah bukannya perlu diberikan semasa ulang tahun kelahiran sahaja,tetapi juga boleh diberikan bila-bila masa anda inginkan.Sudah tentu pasangan anda tidak menduga dan akan berasa terharu dengan kejutan anda berikan.Jangan lupa untuk mencuba ye ;) Kaedah ini amat berkesan jika pasangan anda sedang merajuk. Cubalah...

 Beli barangan idaman
Jika anda membeli barangan idaman pasangan,dia pasti akan menghargai usaha keras kamu untuk memenuhi impiannya. Naj nak listkan barangan idaman lelaki dulu ye (jersy bola sepak,handphone mengikut trend,monitor lcd kereta,mp3,permainan video,sport rim,jam tangan,kasut futsal n banyak lagi) walaupun barangan idaman lelaki nampak mewah,namun itulah hakikatnya. Betul atau tidak? cer tanya pasangan anda.

Kirimkan kad istimewa
Kalau boleh,buatlah kad hasil tangan anda sendiri sebagai tanda ingatan. walaupun tak memerlukan "budjet" tapi ia nampak kamu amat bersungguh-sungguh.Lebih dramatik jika kamu tinggalkan kad itu ke dalam keretanya atau pos ke rumahnya. Cara ini mungkin agak konvensional@klasik,tapi amat menyentuh perasaan pasangan anad.

Lari daripada kebiasaan
Misalnya selama ini anda dan pasangan sering bersiar-siar, apa kata sekali-sekala, kamu pergi menonton wayang. Mencuba aktiviti lain bersama pasangan pada masa lapang perlu untuk mengelakkan kebosanan dalam perhubungan.

Parti istimewa
Kamu juga boleh merancang parti istimewa buat si dia. Lebih meriah jika anda melakukannya bersama keluarga dan rakan-rakannya. Hati pasangan anda pasti tertambat.

Masak makanan kegemaran
Tidak ramai yang pernah memasak untuk pasangan mereka. Cara ini amat bermakna buat si dia sungguhpun cara ini amat ringkas. Anda boleh mengajaknya makan bersama keluarga atau pun menghantar makanan ke pejabat atau bertemu untuk memberikan si dia hasil tangan kamu.

Baju yang sama
Tanpa pengetahuannya,tempah baju yang sama tema warna untuk majlis atau perayaan istimewa seperti hari raya,hari kekasih atau sebagainya.








© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !