HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Bekas pelajar kolej bebas setelah 15 tahun dipenjara
Graduan penuhi keperluan pasaran bantu tarik pelab...
MAJLIS AKHIR TAHUN PERTENA 2009/2010
JUARA MENTOR MUSIM-5
Efek Glow dan Lights Photoshop yang menawan
**LOVE is TOO HURT**
**I LAY MY LOVE ON U**
LOVE THIS SONG.... SOO SWEET...
**FELIXIA YEAP**
MASTER LIGHTING EFFECTS

advertisment


Title: Bapa sembelih anak dihantar ke Hospital Permai
written on Wednesday 1 June 2011 @ 19:23 ✈{ 0 comments }

KOTA BHARU 1 Jun - Seorang bekas pengawal keselamatan yang didakwa menyembelih hingga mati anak lelakinya berusia tiga tahun tahun lalu, diperintah oleh Mahkamah Tinggi di sini, hari ini, supaya dimasukkan ke Hospital Permai, Tampoi, Johor Bahru.

Hakim Azman Abdullah dalam keputusannya memerintahkan Muhaimi Sautar, 34, dibawa ke hospital psikiatri itu berkuat kuasa hari ini selepas berpuas hati dengan pihak pembelaan yang berjaya membuktikan tertuduh tidak waras ketika membunuh anak lelakinya, Mohd. Adam Muzaffar.
Pendakwaan dijalankan oleh Timbalan Pendakwa Raya Wan Azimah Yaacob manakala Muhaimi diwakili peguam Nik Mohamad Ikhwan Nik Mahamud.

Dalam prosiding akhir, mahkamah memanggil Pakar Perunding Psikiatri (Forensik) Hospital Permai, Tampoi, Johor, Dr. Bahi'ah Yahya yang mengesahkan melalui laporannya bahawa Muhaimi menghidapi skizofrenia.
Menurut pakar itu, berdasarkan pemerhatian ke atas tertuduh selama sebulan selepas diarahkan oleh Mahkamah Majistret pada 2 September tahun lalu, beliau mendapati tertuduh berada dalam keadaan tidak waras.
Muhaimi didakwa melakukan kesalahan itu di No. 133, Jalan Atas Paloh, Kampung Sungai Budor, di sini, antara pukul 11.45 pagi dan 12.30 tengah hari, 24 Ogos tahun lalu. - Utusan




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !