HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Efek Glow dan Lights Photoshop yang menawan
**LOVE is TOO HURT**
**I LAY MY LOVE ON U**
LOVE THIS SONG.... SOO SWEET...
**FELIXIA YEAP**
MASTER LIGHTING EFFECTS
**PETUA SERONOK BEKERJA**
BLUEBERRY CREAM CHEESE PIE
**TIDUR**
**HOT**MEDSI**

advertisment


Title: JUARA MENTOR MUSIM-5
written on Monday 30 May 2011 @ 12:45 ✈{ 0 comments }

Ini lah wajah MENTOR musim ke-5
Salmah Binti A. Asis
Berasal dari Tawau,Sabah (me too)









Seperti janji Salma kepada semua yang dia akan dedahkan status sebenar dirinya selepas tamat program realiti Mentor 5, Salma mengakui yang beliau sememangnya janda anak satu.. Menurut Salma beliau pernah berkahwin ketika berusia 17 tahun tetapi telah bercerai setahun selepas perkahwinanya.. Hasil perkahwinanya Salma telah dikurniakan seorang anak perempuan bernama Puteri Nurul Huda..
“saya pernah berkahwin ketika usia 17 tahun, namun telah bercerai setahun kemudian. Hasil perkahwinan tersebut, saya mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun bernama Puteri Nurul Huda. Saya tak nak beritahu semua ini terlebih awal sebab takut tidak boleh fokus dalam Mentor.”
“Benda itu saya tak akan beritahu langsung sebab kisah itu dah lama berakhir. Apa yang boleh saya katakan, dia juga orang Tawau, Sabah. Dia dah ada keluarga baru, jadi saya tak nak imbas kembali perkara lama sebab trauma.”
semoga  Salma mentor 5 akan berjaya dengan karier barunya sebagai seorang penyanyi dimasa akan datang…








© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !