HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Perlu ke Nak BBQ di Tahun Baru???
Azam Tahun Baru
Pencuri...ohhhh pencuri...
Jika Bayi Demam
Let past go away
Selamat pagi readers..wowwww....sudah terlalu l...
Like My Pic :)
Blog Sudah Membosankan
FARHANS LUCKY DRAW - RM50 UNTUK DIMENANGI!
Esok Balik Rumah Mak

advertisment


Title: Good Nite my Baby
written on Wednesday 2 January 2013 @ 21:35 ✈{ 0 comments }


46012_337582953007367_1700099310_n_large

First of all, gud nite to all baby yang tersayang seluruh dunia, cuz my baby pun dah tido..hihi... Ape lagi, mamanya terus la meng'online'kan diri. Ye la, dah lama tak online time macam ni..hihi. Teringin la juga. Ape cer adik-adik yang sekolah hari ni. Mesti best kan, akak pun dah tak sabar nak sambung study sem depan. Ye la, setelah bercuti 1 sem sebab melahirkan Dhia 23 Oct 2012. 

Tapi terasa agak sedih sebab akan tinggalkan Dhia pada usia yang mencecah 4 bulan nanti :( tapi, naj kuatkan juga semangat untuk berjaya demi anak tersayang. To all readers just pray for me and my baby. I promise to do the best :)



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !