HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Jika Bayi Demam
Let past go away
Selamat pagi readers..wowwww....sudah terlalu l...
Like My Pic :)
Blog Sudah Membosankan
FARHANS LUCKY DRAW - RM50 UNTUK DIMENANGI!
Esok Balik Rumah Mak
SEDIH
Segmen Up Follower Sambil Click IKLAN
Baby SIHAT :)

advertisment


Title: Pencuri...ohhhh pencuri...
written on Friday 28 December 2012 @ 17:47 ✈{ 2 comments }


386690_4804608967506_65604736_n_large

Yes..it's all about thief.. barang saya kene curi kat stor kolej tempat saya study :( semua pakaian saya kene curi :( tinggal 7 pasang baju kurung..
 You all tau tak saya sayang sangat barang2 saya,lebih2 lagi pakaian saya..Tapi sayangnya pakaian saya dicuri.. Yakkksssss....xmalu ke mencuri.. Sakit hati sangat-sangat. Tak ape la, Tuhan sentiasa ada melihat sape yang mencuri tu. Redha saja la :)
 Bagi yang nak masuk Uni nanti, berhati-hatilah. Jagalah barang-barang anda dengan penuh kasih sayang..



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !