HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

666
Tutorial Timbang Berat Blog
Patah Seribu - Telemovie
Today Birthday :) review (jan-march)
Tak pernah SETTLE...!
Senarai Link Peserta "Dream High Photo Contest"
Cintailah alam...
Vn's Boutique
Tak suka cakap!!!
BACK to SEPTEMBER!!!

advertisment


Title: "Cantik" Syarat CINTA???
written on Saturday 4 February 2012 @ 18:07 ✈{ 3 comments }


Tumblr_lyujg30kjo1rnm353o1_500_large

Jika si jejaka mengatakan dia mencintai kamu semata-mata kerana kecantikan kamu... Awas!!! kamu mungkin akan ditinggalkan apabila ada yang lebih cantik daripada kamu. Dan jika si lelaki mengatakan bahawa si dia sanggup berkorban apa sahaja demi cintanya kepada kamu dan memberitahu kamu kerana terpesona akan wajahmu... Awas!!! Apabila pesona wajah mu sudah hilang, dia akan mencari yang lain...

Jika kamu memiliki wajah yang canti, jangan terlalu gembira sebab mungkin anda akan menemui lelaki yang salah. Jika kamu hodoh, jangan pula bersusah hati sebab lelaki sejati adalah mereka yang menilai wanita secara tersendiri. Cinta yang dibibitkan oleh kecantikkan dan ketampanan semata-mata biasanya tidak kekal hingga ke hujungnya.

Kecantikan itu adalah tiket kebahagiaan tetapi tiket itu tidak valid sepanjang zaman. Sampai saatnya, tiket itu akan tiba tamat tempohnya. Hanya mereka yang tidak meletakkan kecantikkan sebagai tiket percintaan akan kekal.

Walaubagaimanapun, cantik itu tetap akan pudar...Macam belog naj ni...dah pudar kecantikkannya...(perasan) Begitu juga dengan ketampanan.

Kopi pasti akan pahit ,jika dibiarkan dengan sendiri. Namun kopi akan menjadi enak apabila digandingkan dengan gula dan susu. (Nilai sendiri kata-kata ini ) 

Tips Percintaan...
Tenang dan yakin
Beri Perhatian
Penampilan diri
Tunjukkan perasaan sayang
Mengawal
Wujudkan perasaan Rindu



Wahai jejaka malaya...meh tengok sini...how to make you girl smile...

387415_2556991918986_1079615577_2644260_8813651_n_large




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !