HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

erase this memory
convocation day
MAMA still study ^^
Budaya Hidup Student Di.....
Baru Sedar Pengorbanan
House-Mate
Beraya di Perantauan
i need a SAHABAT...
Mini Giveaway #18
Alhamdullilah...Interview Latihan Jururawat insyaa...

advertisment


Title: Pelangi Part 1
written on Tuesday 12 November 2013 @ 16:46 ✈{ 0 comments }


there's nothing but the distance my dear

Salam selasa buat semua reader's.. Walaupun blog ni tiada readers yang setia disebabkan blog ni dicipta khas untuk cerita hidup sendiri.. I just wanna story about Rainbow this rainy evening.

Orang selalu bertanya, kenapa pelangi hanya muncul seketika. Ada juga yang bertanya, adakah pelangi seperti kehidupan kita yang hanya gembira dan bahagia untuk seketika??? Yes, kadang terfikir, pelangi tak selalu ada, begitu juga kehidupan kita.. 

Setiap yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi, Dia memberikan kita saat bahagia,sedih dan berbagai lagi asam garam kehidupan bukan kerana suka-suka. Dia ingin menguji kita sebagai manusia. I'm not saying that i'm a perfect muslim..No, there's a lot thing to do to make sure i'm a perfect 10 . 

kebanyakkan orang akan mengaitkan "Pelangi" dalam alam percintaan, dan juga perkahwinan. Kenapa? Sebab cinta dan alam perkahwinan ini suatu yang membahagiakan untuk dua hati... Manusia dicipta untuk saling memerlukan. Dalam percintaan terlalu banyak perkara yang boleh membuatkan kita tersenyum dan menangis. 

how..?

Ingat satu je, kalau dalam kita bercinta, terlalu banyak dugaan yang menghalanginya, ISTIKARAH, insyaallah Dia akan bantu kita untuk mencari jalan keluar.. Jangan terlalu mudah menilai tentang takdir yang kita terima.. 

To be continued....



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !