HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Done
congratulation...
Mohon Maaf
makna air mata seorang isteri
beribu penyesalan
::SAKITNYA CINTA::
Balik KAMPUNG....
UNIMAS :)
Sweetest Goodbye :(
777 (Review)

advertisment


Title: Final Project - Visual Analysis
written on Friday 29 June 2012 @ 12:58 ✈{ 1 comments }


 Tamat sudah satu sem di UNIMAS (universiti malaysia sarawak) dalam bidang Pengurusan Seni. Sungguhpun bidang yang dipilih ini tidak bercorak kepada lukisan, namun pelajar-pelajar pengurusan seni wajib mengambil subjek "Visual Analysis" @ Analisa Tampak. Subjek ini merupakan asas kepada seni. Hal ini kerana, pelajar-pelajar hanya akan mempelajari tentang perkara asas dalam seni sahaja seperti unsur-unsur seni dan prinsip rekaan.

 walaubagaimanapun, kitorang tidak terlepas daripada menghasilkan projek akhir kerana subjek ini tidak ada "final exam" so kena pulun habis la. Sebenarnya subjek ni senang sangat untuk mendapatkan gred A... So NAJ pun haraplah dapat A untuk subjek ni.

 Pembahagian markah untuk paper "Visual Analysis" ni macam ni :
        Projek 1 :20%
        Projek 2: 20%
        Portfolio : 20%
        Projek Akhir : 40%

 Senang sahaja untuk skor subjek ni. :) BTW, naj sempat juga mengambil gambar untuk final projek tu sebagai kenang-kenangan :)


( Ini merupakan portfolio hasil daripada pembelajaran sepanjang sem bermula. Ianya dibuat berdasarkan pemahaman setiap pelajar tentang apa yang dipelajarinya tentang subjek ini)


(Ini pula merupakan hasil kritikan seni tentang karya yang telah dihasilkan. NAJ memilih artis bernama "Paul Cezanne" dengan karya beliau yang bertajuk "Stillben".Hasil kritikan meliputi unsur-unsur seni dan juga prinsip rekaan tentang karya tersebut)



(Merupakan karya asal yang Naj pilih)


( Merupakan karya yang telah NAJ hasilkan melalui peniruan. NAJ memohon maaf kepada tuan lecture kerana hasilnya tidak sama seperti yang asal.Hihihihihi)


(Lihatlah perbezaan antara keduanya :)




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !