HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

Balik KAMPUNG....
UNIMAS :)
Sweetest Goodbye :(
777 (Review)
Segmen "Saya Nak Vector Free"
Segmen "Saya suka blogwalking!" by Ieqa Halim
CONTEST : DUIT vs MIMPI by YUI & EZA
Berkongsi cita-cita
Tips Blogger
Tutorial : Assalamualaikum setiap entry

advertisment


Title: ::SAKITNYA CINTA::
written on Monday 23 April 2012 @ 12:48 ✈{ 0 comments }

CINTA....apa itu cinta, banyak yang berbicara tentang cinta tanpa mengira usia. Tahukah kamu bercinta pada usia muda akan menyakitkan hatimu...Layakkah kamu bercinta jika fikiran masih diparas kanak-kanak??? Tidak perlulah berbicara tentang cinta jika ianya hanya akan menyakitkan mu...nescya kamu akan terluka. Jangan kamu bermain dengan api jika air tidak mampu melindungi mu. 

Lelaki yang sepatutnya melindungi perempuan daripada segala kemungkinan. Jangan kamu jadikan diri kamu sebagai hamba kepada lelaki yang hanya akan dipijak kelak. Angkatlah martabat kita sebagai wanita. INGAT, WANITA ITU PENGGONCANG DUNIA.

cinta itu, jika tidak dijaga,hanya akan menyakitkan,lebih-lebih lagi kepada si HAWA...hatinya lembut bagaikan kapas, hatinya mudah retak seperti kaca. Jika adam sudah tidak menginginkan si Hawa lagi, lepaskan lah ia, jangan seksa hatinya. ingatlah betapa sakitnya hati si Hawa menitiskan setitik air mata. apalah Gunanya bercinta jika masing-masing sudah tiada sikap saling mempercayai.





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !