HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

bagaimana harus bersama???
kata-kata
hopefully
manusia
AIr mata Wanita
Mulut Manusia Umpama Belati
::Disaat aku Ditalkinkan::
::all about u-kiss..::
:;wish you were here..my beloved family::
::selama mana hatimu bersabar??::

advertisment


Title: Bukan ku Tak Sudi
written on Friday 18 November 2011 @ 21:28 ✈{ 0 comments }

Bukan ku tak sudi lagi menerima cinta...tapi...hati dan perasaan ini telah berkecai...seperti kaca yg dihempas...
Cinta...seperti terlupus di kamus hidup ini...andai kata kau bukan untukku..maafkan lah kesilapan lalu...Aku hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk dirimu... Aku sedar...u bukan yg terbaik...


Dengarkan lah bait-bait lagu ini...

Ku anggapkan semalam
Satu kenangan yang suram
Bila cinta kita
Putus di jalan

Ku harapkan impian
Menjadi kenyataan
Namun aku kecewa

Mudahnya waktu melafazkan janji
Engkau dan aku berdua serupa
Rupanya mentari dalam mainan percintaan

Telahpun ku bentangkan segalanya
Mencari entah dimana silapnya
Jelas asmara kecundang jua

Bukan ku tak sudi kasih
Untuk bersamamu bercinta lagi
Kerna antara kita
Tidak sehaluan lagi

Maafkan diriku sayang
Menolak cintamu untuk kali ini
Walaupun ku tahu
Bersungguh benar rasa hatimu



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !