HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard





its all about us


Previous post

to...DAY
**happy birthday to ME**
**CINTA diam-diam**
**beribu sesalan**
Rio Chikagu: SmS ChenTa
*starbuck*
Pemandu teksi mati dibunuh
*Panahan Cinta*
**Broken Angle**
**Kelebihan VCO**

advertisment


Title: 39 individu, seorang kanak-kanak ditahan sebar risalah
written on Wednesday 29 June 2011 @ 20:00 ✈{ 0 comments }

JOHOR BAHRU 29 Jun - Polis Johor menahan 39 individu termasuk seorang seorang kanak-kanak berumur tujuh tahun di sekitar negeri ini kerana menyebarkan risalah berhubung penganjuran perhimpunan haram 9 Julai.


Ketua Polis Johor, Datuk Mohd. Mokhtar Mohd. Shariff berkata, kesemua 24 lelaki dewasa, 14 wanita dan kanak-kanak itu ditahan secara berasingan sejak Jumaat sehingga Isnin lepas.
"Penahanan pertama dilakukan terhadap seorang lelaki, di Kluang, pada Jumaat lepas. Pada hari yang sama, polis turut menahan dua lelaki dan empat wanita dalam satu sekatan jalan raya di Batu 43, Jalan Batu Pahat-Mersing serta merampas 5,567 risalah daripada mereka,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Johor, di sini, hari ini.

Mohd. Mokhtar berkata, penahanan seterusnya dilakukan pada Sabtu terhadap 21 lelaki dan sembilan wanita yang menaiki sebuah bas persiaran dan sebuah kereta Toyota Hilux, di Tangkak, dekat Ledang.

sumber:BERNAMA....
Beliau berkata, dua daripada yang ditahan itu merupakan rakyat Filipina serta Korea Selatan dan polis merampas 1,435 risalah mengenai perhimpunan berkenaan daripada mereka



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !